اوباما دچار خطرناك‌ترين اشتباه خود در تاريخ آمريكا شده است

عجيب ترين اختلاف موضع از غربي ها

سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي رييس ستاد كل نيروهاي مسلح در واكنشي به اتخاذ مواضع ناپايدار و متضاد غربي ها در قبال سوريه اظهار داشت: بسيار عجيب است كه مقامات فرانسوي براي ارتش ملي سوريه تعيين تكليف كنند كه نبايد سرزمين اشغال شده كشور خود را از دست تروريست ها آزاد كنند.

وي با بيان اينكه ما همه جور موضع عجيب از غربي ها ديده بوديم و امروز با عجيب ترين نوع آن مواجه هستيم، خاطرنشان كرد:

همانگونه كه در زمان جنگ تحميلي ارتش بعث عراق عليه ايران، غربي ها به عراق سلاح شيميايي دادند و ايران را متهم به استفاده از سلاح شيميايي كردند، امروز نيز تروريست هاي القاعده و وهابي با سلاح هاي شيميايي اهدايي غرب به مردم مظلوم سوريـه حمله مي‌كنند و با منبع قراردادن ژنرال‌هـاي صهيونيست و آمريكايي ها دولت سوريه را به استفاده از سلاح شيميايي متهم و محكوم مي‌كنند.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه گفت: امروز آقاي اوباما دچار خطرناك ترين اشتباه خود در تاريخ رياست جمهوري ايالات متحده آمريكا شده است كه با فريب اسراييلي ها، دستور ارسال سلاح به تروريست هاي خونخوار در سوريه را صادر مي‌كند.

سرلشكر فيروزآبادي تصريح كرد: امروز ارسال سلاح براي تروريست هاي سوريه چاره ساز نخواهد بود زيرا ملت سوريه با ارتش ملي آن كشور، آنها را به عقب رانده است و تا آخرين خانه و آخرين نقطه مرزي كشور اسلامي سوريه، مزدوران اسراييلي را مجبور به عقب نشيني و فرار خواهند كرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا